Moje mišljenje o trendovima na Balkanu

Pozdrav svima!
U ovom postuću iznijeti svoje mišljenje o nekim trendovima na Balkanu.Ovo je moje osobno mišljenje i nema razloga da netko bude uvrijeđen.
1.Adidas Superstar
Ja sam trebala kupiti ovakve,na kraju nisam.Meni su prelijepe,nemam ništa drugo za reći,savršenstvo😍
2.Rasparane/poderane traperice/farmerke


Meni se ovo sviđa,ali umjereno.Ne sviđa mi se kad je cijela noga gola.A ovako umjereno je lijepo.
3.Army traperice/farmerke i majice

Meni je ovo predivno😍.
3.Šareni ukrasi na sandalama i pojasevima od torbica
Meni se ovo ne sviđa previše.Ipak malo previše šareno.
4.Majice s otvorenim ramenima

Ovo je bilo jako popularno ovog ljeta.Meni je lijepo,ali se ne može nositi na sve.
5.Tenisice sa povišenim đonom


Meni ovo kako lijepo izgleda,a vjerujem da je i udobno.
                      6.Tenisice da zlatnim                                         i srebrnim šljokicama
Ja imam zlatne,trenutno ih ne mogu slikati, ali vam obećavam da ću ih sutra uslikati.Meni ovakve tenisice izgledaju prelijepo.
7.Plišane tenisice
Predobre su😍
Još ali imaju vezice od  vrpce,savršeno😍
8.Ruksaci

Ovo ruksaci nisu za školu,više su kao torbice.Meni se ovo jaaaakooo sviđa,odlično je👍
To je to za ovaj post,pišite mi ako želite još blogova o modi i o čemu želite da bude idući post.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako pronaći prijateljicu/BFF

6, DIY ideja za uređenje sobe

Selo VS Grad