TMI Tag


Evo me opet nakon pauze od mjesec dana.Imala sam problema s telefonom i školom,sad će blogovi izlaziti redovnije.
Danas radimo TMI(too much information).Pa krenimo
1.Zovem se Martina ako niste znali
2.Imam 13 godina
3.Živim u BiH
4.8.sam razred devetogodišnje nastave
5.Moj hobi je rolanje(vozim došle)
6.Mrzim matematiku
7.Najdraži predmet mi je hrvatski
8.Najdraža boja mi je crvena
9.Ljevak sam
10.Najdraži slatkiši su mi Ferrero Roscher(valjda se tako piše),Nutella B-ready te sve vrste čokolade,posebno ona tamna
P.S.Bliži se Božić,mogao bi mi netko kupiti piramidu Ferrero Fischer
11.Najdraža brana su mi lazanje,bečki odrezak i pizza
12.Najdraže voće:naranče,jagode,mandarine
13.Mrzim sodu
14.Volim modu,ali nisam opsjednuta
15.Ne slušam previše domaći glazbu/muziku,slušam 3 domaća izvođača
16.Na pozitivan način sam potpuno luda
17.Obožavam čitati
18.Volim se glupirati
19.Ne odustajem lako
20.Znam hrvatski,englenski i njemački,a učim španjolski i brzo ću francuski.
Nadam se da vam se sviđa blog.Ja bih vas zamolila da me zapratite jer nemam nijednog pratitelja.Vama je to sekunda,a meni to jaaaakooo puno znači.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako pronaći prijateljicu/BFF

6, DIY ideja za uređenje sobe

Selo VS Grad